مسابقات قرآنی مدها متان مجازی برگزار می شود 

مسابقات قرآنی مدها متان مجازی برگزار می شود 

تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا مسابقات قرآنی مدها متان به صورت مجازی و در رشته های ترتیل، قرائت نماز، اذان و مبکری برگزار می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، از برگزاری مسابقه قرآنی مدها متان خبر داد و گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا مسابقات قرآنی مدها متان به صورت مجازی و در رشته های ترتیل، قرائت نماز، اذان و مبکری برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: مسابقات قرآنی مدها متان ویژه خواهران و برادران عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می شود بنابراین فعالان قرآنی کانون های مساجد می توانند از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir در این مسابقات شرکت کنند.

وی مهلت ثبت نام و بارگذاری آثار در سامانه بچه های مسجد را ۳۰ آذر قلمداد کرد و افزود: این مدت زمان قابل تمدید نیست و فعالان قرآنی برای شرکت در مسابقات قرآنی مدها متان باید تصویر پرسنلی، کارت ملی و شناسنامه خود را در پروفایل سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند.

خوبی زاده اظهار کرد: حداکثر زمان اثر 3 دقیقه بوده و حجم اثر نیز می بایست حداکثر 30 مگا بایت باشد و با توجه به شیوع بیماری کرونا، اجرا و ضبط اثر در منزل بلامانع است اما در شرایط عادی، اجرا و ضبط در فضای مسجد، دارای اولویت و امتیاز بیشتری می باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: هر فرد می تواند در یک رشته شرکت کند و فقط امکان بارگذاری یک اثر در همان رشته را دارد، رشته های اذان و مکبّری فقط مختص برادران است.

وی با اشاره به سن شرکت کنندگان، ابراز کرد: رده های سنی ۹ تا ۱۴ سال می توانند در این مسابقات شرکت کنند و متولدین سال های ۱۳۸۵ الی ۱۳۹۰ در صورت داشتن شرایط لازم، می توانند در سامانه بچه های مسجد نسبت به ثبت نام و بارگذاری اثر خود اقدام کنند البته در رشته مکبّری برادران زیر ۹ سال نیز می توانند شرکت کنند.

 خوبی زاده عنوان کرد: نفر برتر استان در هر رشته به مرحله کشوری راه می یابد و با توجه به شرایط موجود، نحوه برگزاری مرحله کشوری متعاقبا اعلام می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدها متان، سازمان اوقاف و امورخیریه، آموزش و پرورش، بسیج، معاونت قرآن و عترت و ...)  طی سال های ۹۶ تا ۹۸ رتبه های اول تا سوم، ممتاز، عالی و شایسته تقدیر را کسب کرده و همچنین افرادی که در مرحله استانی این مسابقات رتبه اول را کسب کرده اند، نمی توانند در مسابقات قرآنی مدها متان شرکت کنند.

وی در خاتمه یادآور شد: شرایط و ضوابط شرکت در این مسابقات قرآنی در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شده است و علاوه بر این ستاد فهمای جنوب کرمان نیز آئین نامه شرکت در این مسابقات را از طریق پیام رسان های سروش، ایتا، گپ و واتس آپ اطلاع رسانی کرده است.

پایان پیام/ 586